follow Me

Thursday 9 June 2011

teringat sahabat lame....



Hyew..dah lame aku tak update blog aku rase rindu pulak aku kat blog aku ni..huh cakap pasal rindu..
aku rase rindu pulak kat kawan lame aku  .tadi petang baru je aku terjumpe
 kawan lame aku yang dah bertahun aku tak dengar berita die sejak aku pindah batu pahat...
tah macam mane aku boleh jumpe die kat sawah tadi patang ah jangan pelik eah kat batu pahat ada sawah
..kat batu pahat pon ada sawah taw..haha jangan jeles..haha..
 okey okey sambong cerita pasal kawan lame aku tu..
 tapi kan aku ada jugak rase sedih  coz aku hanye dapat jumpe die sorang je yang len
aku tak dapat jumpe..ermm.. ape cerita la korang semua kan..
 amyra ,farhan, ajoy, atika,mamat,shera, aku xtwu nak berhubung dengan korang macam mana 6ber korang semua dah hilang.aku rindu dekat korang la beb,
 aku tak akan lupe kan saat kita bersama da 4 tahun aku tak jumpa korang..

No comments:

Post a Comment